Repertorium
Dane podstawowe
Dashril Seorn'tarn
- Użytkownik
- Denadareth
- Imię
- Dashril Seorn'tarn
- Przydomek
- Czarny Skorpion
- Rasa
- człowiek
- Wiek
- 38
- Profesja
- Fechtmistrz/Agent Domu

Wygląd zewnętrzny
Dashril jest przeciętnego wzrostu, ale bardzo chudy. Jego twarz niczym się nie wyróżnia, ogólnie stanowi osobę, na którą inni nie zauważają. Ma krótkie brązowe włosy i szare, spokojne oczy. Mówi cicho, ale z idealną dykcją.
Dane szczegółowe
Usposobienie
Dashril jest zawsze uprzejmy, dworny i kulturalny. Stara się unikać niekontrolowanych wybuchów emocji, jednak nie zawsze mu się udaje. Ma własny kodeks honorowy, który pochwala czynienie dobra. Trudno zdobyć jego pełne zaufanie, lecz gdy to się uda - staje się przyjacielem na całe życie. Bardzo poważnie traktuje kwestie honoru i dobrego imienia. Gdy najdzie go poetycki nastrój zaczyna pisać wiersze, które są idealnym przykładem całkowitej grafomanii.
Pragnienia i obawy
Pragnienia:
- Uwolnienie się od intryg swego Domu, ale wie, że póki co jest zbyt potrzebny rodzeństwu, by zupełnie wycofać się z rodzinnego interesu.
- Odnalezienie zaginionej uczennicy i agentki.
- Uspokojenie sytuacji na Task'shamt, sprowadzenie dobrobytu.
- Zwiększanie wpływów rodziny Seorn'tarn (pragnienie stojące w konflikcie z pragnieniem uwolnienia się od intryg).
Obawy:
- Przekonanie, że Xahrius przeżył konflikt w Skarbcu Pani.
- Przekonanie, że radykalny odłam Czerwonych Kapłanów przeniknął do struktur świątynnych.
Umiejętności
Biegły szermierz, walczy na sposób nieznany na kontynencie Calivanu: Polega tylko na zwinności i szybkości, nie używa zbroi, jego ostrze przypomina skrzyżowania miecza z rapierem. Ponadto jest mistrzem stylu skorpiona (to dzięki temu zyskał swój przydomek) - stylu, który wykorzystuje szybkie cięcia (Kleszcze) do zmęczenia ciężkozbrojnego przeciwnika zaś potem zadaje jeden sztych (Żądło) w słabo chronione miejsce. Dashril jest poliglotą, jako kupiec zwiedził kawał świata, poznał wiele ras i kultur oraz nauczył się kilku języków. Magii nie zna i jej nie ufa, potrafi jednak bardzo dobrze zamknąć swój umysł przed zauroczeniem, opętaniem czy czytaniem w myślach. Zna podstawy zielarstwa, astronomii, nawigacji, żeglarstwa, handlu i medycyny.
Ekwipunek
Długi miecz o wąskim ostrzu - niebywale ostry, złamać się może tylko po śmierci Dashrila
Długi sztylet (lewak) do parowania ciosów,
Ofiarny sztylet Wężowej Pani - do składania ofiar z krwi,
Krótki łuk - Dashril nie jest najlepszym łucznikiem ale czasem udaje mu się coś upolować.
Rodowy pierścień z wplecionymi zaklęciami wykrywania trucizn (rzecz często używana w wyższych sferach Federacji)
Kryształ rodowy - kryształ umożliwiający telepatyczny kontakt z członkami najbliższej rodziny,
Kilka sztuk złota i koralowych monet ze swej ojczyzny.
Inne
Historia
Dashril urodził się na Wyspach Task'shamt leżących na Morzu Zachodzącego Słońca. Był trzecim z sześciu dzieci Lorda Kavdira Seor'Tarn i średnim z trzech synów. Najstarsze dziecko - córka, miała dostać tytuł Lady Seor'Tarn; drugie dziecko - najstarszy syn miał otrzymać (wedle tradycji) zaszczytne miesjce w Bractwie Brzasku - Gildii Magów Task'shamt. Dashrilowi, jako trzeciemu przypadła kotnrola nad kupiecką organizacją ojca, młodsze dzieci zaś musiały żyć z tego zapewni im dziedziczka majątku. Nikt nie uzurpował pozycja Ghalina - najstarszego syna, obecnie maga, ale przyszła Lady Cerra Seor'Tarn i Dashril stali się celami ataków młodszego rodzeństwa. Gdy jednak okazało się jak niebezpieczna potrafi być Cerra (zabiła jedną ze swych sióstr), dwoje pozostałego przy życiu rodzeństwa stwierdziło, że Dashril będzie łątwiejszym celem. On zaś, w przeciwieństwie do Cerry nie potrafił zabić brata i siostry więc ustąpił ze stanowiska zarządcy kompanii handlowej. Było to dla niego o tyle łatwe, że nienawidził tej pracy. By zaś dać rodzeństwu pewność, że nie chce odzyskać tytułu w przyszłości (a samemu uzyskać spokój) wstąpił do Zakonu Kameleona.
Zakon Kameleona stanowi najlepszą szkołę szermierki na Zachodzie Calivanu. Była to jednak organizacja religijna, czcząca wszelkie zachodzące zmiany i ucząca jak najlepiej się do nich przystosowywać. Dashril okazał się pojętnym uczniem i po 15 latach wytężonej nauki osiągnął dziewiąte z trzynastu Wtajemniczeń. W końcu, po kolejnych trzech latach treningu był gotowy do egzaminu na dziesiąte Wtajemniczenie. Zdał go celująco, ale dowiedział się, by osiągnąć upragniony stopień musi wyruszyć na kontynent. Tam miał wstąpić na służbę, łącznie do 5 władców. Dopiero gdy uzyskam ich rekomendacje, miał otrzymać awans.
Wylądował na kontynencie wraz z siedmiorgiem innych adeptów mego Zakonu, którzy również szukali władców. Trzech z nich zginęło, pozostali zdobyli to co chcieli i wrócili na Wyspy. Dashril zdobył cztery podpisy jeszcze przed nimi... ale chciał by piąty był szczególny, władcy najwspanialszego z miast. Tak znalazłem się w Nimnaros.
Taki, był plan, jednak nic z niego nie wyszło. Zaraz po przybyciu do Nimnaros, Darhsil wpakował się w intrygę, która skończyła się powrotem na Archipelag, w celu zdobycia Kości Spełnienia dla Norsemana Depsetha. Na Archipelagu okazało się, że Szkarłatne Płaszcze, fanatycy religijni, przejęli władzę nad świątynią. Do wszystkiego wmieszał się jeszcze czarnoksiężnik Xahrius. Beczka prochu, którą była sytuacja na Archipelagu, eksplodowała, wybuchła mała wojna domowa, podczas gdy Dashril ze swym nowym kompanem, Kevranem, Depsethem i paroma innymi osobami udał się do podwodnego skarbca Seneshess. Tam, doszło do ostatecznej konfrontacji, w wyniku której Xahrius został pokonany, a Szkarłatne Płaszcze się poddały.
Podczas gdy jego kompanii wrócili do Nimnaros, Dashril został na wyspach. Zawiesił swoje członkostwo w Zakonie Kameleona, gdyż wiedział, że nie może dłużej pozostawać neutralny - jego ród za bardzo go potrzebował. Jedno z zadań - zdobycie dowodów zdrady jednego z markizów Task'shamt - doprowadziło go z powrotem do Nimnaros, do szulerni Calvina Vansena. Tam, markiz został zamordowany, a by oczyścić się z podejrzeń i dokończyć misję, Dashril musiał wziąć udział w śledztwie.
Świt Sancraala tylko skomplikował sprawę. Dashril służył wiernie swej siostrze, Cerze, wysyłany gdziekolwiek potrzebne było albo jego ostrze, albo wymagany był ktoś, komu Cerra uwa bezgranicznie.
Dukha
Dukkha
Wygląd
Symbol