1. Wielki Szczur czuwa - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: szczury, low-level, magia, klątwy
Dahlien, Razzuk, Keegan i Gruby włamują się do opuszczonej posiadłości przy nimnarejskim Labiryncie, gdzie napotykają wrogo nastawione szczury, koty i ducha druida.
2. Maska Kryttisa - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: kryminał, akcja, starożytności, szemrane interesy, intryga, straż miejska, złodzieje, napięcie, alkohol, Jon
Lambert organizuje skok wraz z Jonem i Saryą, celem jest tajemnicza maska zakazanego boga, mająca rzekomo magiczne właściwości.
3. Dzieło - Sesja w toku - nowych zapraszamy za konsultacją.
TAGI: epicka, długotrwała, ratowanie świata, magia, starożytne tajemnice, dawni bogowie, technologie, podróże, archeologia
Hyuss i mechamag Serywen wyrusza w podróż w poszukiwaniu antycznej wiedzy. Trafia do Nimnaros, gdzie wikła się w ratowanie ze starożytnej pułapki jednego z członków rady, profesora Kleivona, w nadziei na zdobycie cennych informacji.
4. Dziwne Pary - Sesja w toku - nowych zapraszamy za konsultacją.
TAGI: low-level, organizacje przestępcze, klimaty miejskie, magia, narkotyki
Po zakrapianej imprezie szybko okazuje się, że Rodi i Varas są poszukiwani przez strażników. Z czasem wychodzą kolejne fakty - morderstwa, tajemnicza książka, naćpani ludzie i konfrontacja z nimi, która kończy się poważnym uszkodzeniem Rodiego. W świątyni pomocy udziela im siostra Yvette.
5. Zew Oceanu - Sesja w toku - nowi wciąż mogą dołączać.
TAGI: Hybrydy, Zwierzoludzie, Piraci, Otwarte Morze, Przygoda, Morski Potwory, Archipelagi
Na pokład szalonego okrętu piratów - zwierzoludzi, przypadkiem dostaje się Crystal - człowiek-mysz o niespotykanych właściwościach. Wkrótce do załogi dołącza szalony kapłan V'shiss, chcący udać się do Nimnaros, tymczasem kapitan niedźwiedź Valhir'Lyn przygotowuje statek do Rytuału...
6. Płomień Sorrena - Sesja w toku - nowi mogą dołączać za konsultacją.
TAGI: kapłaństwo, Sorren, wyzwania, spontanicznie
Krasnolud imieniem Yarin przechodzi próby, by stać się pełnoprawnym kapłanem Sorrena. Wie, że ostatnim testem będzie eskorta karawany.
7. Łowcy Wiru - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: Mutanty, Chaja, Dziwy, Tajna Organizacja, Tajemnice, Rdza, Ciężkie Starcia
Tajemnicza organizacja werbuje w swoje szeregi Łowców - tych, którzy bezimiennie chronią miasto przed chaosem i Dziwami Sancraala.
8. Sejmik Kruków - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: przygody, podróż, walki, Norska, dyplomacja, drene (mutanty)
Arodean i Halom udają się na sejmik do Yu'rrikgardu, niosąc ważne wieści, które mogą mieć wpływ na decyzje, jak Norska odpowie na pojawienie się dziwów i Otchłani. Niestety, wszystko się nieustannie komplikuje.
9. Czysta Słodycz - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: przygody, podróż, gruszki, luźne, sielanka
Grupka ochotników wybiera się w podróż do gruszkowego sadu, aby sprawdzić, co zatrzymało dostawy tych owoców do miasta.
10. Wyjąc do Księżyca - Sesja w toku. Dołączenie aktualnie niemożliwe.
TAGI: to be added
Sesja wilkołacza Dahlien i Dena.
11. Mgły nad Isorą - Sesja startuje - nowi mogą dołączać, mając jednak na uwadze, że odpisywanie jest rzadkie - średnio raz na miesiąc

TAGI: przygody, podróż, chaja, mroczne, artefakty, magia, opuszczone domostwo
W jednym z tajemniczych, zapyziałych sklepików Labiryntu Trenaas dostaje zlecenie - odnaleźć i dostarczyć pewien artefakt, którego moc ma sprawiać spore kłopoty jego powiernikowi.